Szolgáltatások

Arculattervezés, kreatívtervezés, kiadványszerkesztés

Az arculat az Ön cégének egyik legfontosabb ismertetőjegye. Tükrözi vállalkozása szellemiségét, ezért talán az egyik legfontosabb alapköve a sikeres működésnek. Az arculattervezés folyamata során figyelembe vesszük a cég jellegzetességeit, megbízónk elvárásait és a piac adta lehetőségeket. Utóbbi azért fontos, hogy minél egyedibb, újszerűbb megjelenést tudjunk nyújtani. A munkánk nyomán létrejött arculat utat nyit további kreatív feladatoknak. A grafikai tervezés egyik legnagyobb erősségünk, az arculat kialakításán túlmutatóan is jelen van cégünk mindennapi tevékenységében.Szolgáltatásaink az arculattervezés, kreatívtervezés, kiadványszerkesztés területén az alábbiak szerint foglalhatók össze:

  • Kisarculat (logo névjegy, levélpapír, boríték, bélyegző)
  • Nagyarculat (autó matrica, mappa, honlap)
  • Arculati kézikönyv
  • Kiadványok (prospektus, katalógus, album, szórólap, határidő napló, évkönyv)
  • Zárt- és közterületi reklámok (plakát, roll-up, pop-up, molinó, zászló, óriásplakát)
  • Beltéri dekoráció (pultok, dekormatricák, információs táblák)
  • Hirdetések (újsághirdetés, webes megjelenés, hírlevél, bannerkészítés)

Médiavásárlás, médiatervezés

A reklámra szánt összkiadás jelentős részét a hirdetések teszik ki. A média által biztosított lehetőségek száma azonban szinte végtelen. A médiatervezési folyamat során első lépésként ezért megvizsgáljuk a termék, vagy szolgáltatás jellemzőit, piacon betöltött szerepét. Ennek tudatában az elérni kívánt célcsoport, az üzenet jellege és a rendelkezésre álló keretek szerint megkezdődik egy hatékony hirdetési kampány tervezése. Legyen szó brand építésről vagy image erősítő kampányról, akkor lehetünk hatékonyak, ha a reklám eszközöket optimalizáljuk a megbízó céljai szerint.Legfontosabb feladatunk a tervezés mellett versenyképes árak biztosítása megbízóink számára. Kapcsolatrendszerünk a médiaszolgáltatókkal, kiadókkal partnereinknek költségmegtakarítást, illetve hatékonyságot biztosít.

Marketingkutatás

A kitűzött értékesítési célok eléréséhez vezető ideális út komoly tervezést igényel. Ennek első, alapvető lépése, hogy az elérni kívánt célcsoportot, igényeiket, szokásaikat, a környező piacot és az aktuális trendeket meghatározzuk. Ezek beható ismeretének birtokában megbízóink felesleges kiadások nélkül, a célra fókuszálva haladhatnak a siker felé. Csapatunk számottevő tapasztalattal rendelkezik ezen a marketingkutatás területén. A szükséges értékesítési és marketing célok meghatározása, a megfelelő módszer alkalmazása és a szakszerű kivitelezés a cége jövőjét is meghatározó, értékes információkhoz juttathatja Önt.

A marketingkutatási tevékenységünk során vizsgált területek:

  • A piaci helyzet általános vizsgálata
  • Termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos vizsgálatok
  • Keresletkutatás
  • Vevőkör analízis
  • Kínálatkutatás
  • Beszerzéskutatás
  • Új cég, termék, szolgáltatás bevezetését megelőző vizsgálatok
  • Kommunikáció és reklámkutatás
  • KEOP pályázatok hatásosság kutatásai
  • Teljes körű marketing audit

Marketing tanácsadás

Szakmai tapasztalatunk birtokában olyan kínálatot alakítottunk ki, amely a marketingkutatás és kommunikáció főbb területeit teljesen lefedi. Éppen ezért tudjuk bármely válságos vagy éppen újszerű helyzetben információkkal támogatni az Ön döntéseit. Egy vállalkozás beindításának, átszervezésének már a gondolatától kezdve segíteni tudjuk megbízóinkat, egy átfogó folyamaton keresztül. Célirányosabbá és hatékonyabbá tehetjük az új termék vagy szolgáltatás bevezetését is marketing tanácsadói tevékenységünk útján. Gyakorlati szakemberekből álló csapatunk ismeri az aktualitásokat, hiszen kreatív tervezési munkánk nap, mint nap a legnagyobb felkészültséget igényli.

Szolgáltatásunkkal az alábbi területeken segítjük megbízóinkat:

  • Megbízónk piaci helyzetének megismerése
  • Konkurencia-elemzés
  • Piaci rések meghatározása
  • A legígéretesebb vevői célcsoportok kiválasztása
  • Marketingcélok meghatározása
  • Marketingstratégia megtervezése
  • A leghatékonyabb marketing-mix összeállítása
  • Médiatervezés, médiavásárlás
  • Marketing-akciótervek kialakítása
  • A marketingtevékenység ellenőrzésének megszervezése

Rendezvényszervezés

Egy vállalkozás életében mindig akadnak olyan alkalmak, amelyeket szélesebb körben is emlékezetessé lehet tenni. E rendezvényekben jóval több lehetőség is rejlik, mint elsőre gondolnánk: a külvilággal való kapcsolattartás egyik legfontosabb eszközét jelentik. Céget, terméket hatékonyabb a rendezvények nyitott, közvetlen keretei között bemutatni potenciális ügyfeleinek, partnereinek. Mindig van olyan hír, amit jó volna megosztani a szakmai körökkel vagy a széles nyilvánossággal, erre is van megfelelő rendezvény-forma. Ezek az események jelentik a reklámozás egy újabb fejezetét, gondoljunk csak például a népszerű flash mobokra.Rendezvényszervezési tapasztalatokkal az alábbi területeken rendelkezünk:

  • Projektek nyitó- és záró rendezvényei
  • Promóciók
  • Sajtórendezvények
  • Ügyfél partik, bálok, témarendezvények
  • Évkezdő és évzáró események
  • Családi napok, gyermekrendezvények
  • Csapatépítés, tréningek, továbbképzések
  • Konferenciák, szakmai napok, kiállítások
  • Avató ünnepségek és megnyitók

PR kommunikáció

A cégek a róluk kialakuló véleményt PR (public relations) kommunikációs tevékenységük útján képesek alakítani. A hírnév megalapozására, a bizalom mélyítésére, a célcsoportokban egy meghatározó vállalati kép kialakítására egyaránt vannak megfelelő eszközök.A PR kommunikáció számos területen segítheti egy vállalkozás életét, mi az alábbiakban tudjuk támogatni ezt:

  • Vállalati kommunikáció (Corporate PR)
  • Belső kommunikáció (Internal PR)
  • Közönségkapcsolatok (Public Affairs)
  • Sajtókapcsolatok (Media Relations)
  • Kríziskommunikáció (Crisis Management)
  • Eseményszervezés (Eventmarketing)
  • Támogatás (A szervezet szakmai profiljához illő szponzoráció, adományozás)

Uniós és hazai projektek kötelező kommunikációi

Európai uniós támogatással megvalósuló, hazai és nemzetközi projektek teljes kommunikációjának lebonyolítását a tervezéstől a megvalósításig vállaljuk. A megfelelően végzett kommunikációs és tájékoztatási munka, mind a projekt szakmailag eredményes lebonyolításához, mind a hosszú távú fenntarthatóságához elengedhetetlen. Az előkészítési, a tervezési és végrehajtási szakaszokban a kedvezményezettekkel egyeztetve, együttműködve végezzük a munkát.Jelenleg is számos az Európai Unió által támogatott, különféle beruházási és fejlesztési programokhoz kapcsolódó pályázatok feladataiban veszünk részt.

A munkák során a központi előírásoknak megfelelően végezzük a célcsoportok:

  • tájékoztatási feladatait,
  • a nyilvánosság biztosítását,
  • a hatékony kommunikációt megalapozó szekunder és primer kutatásokat,
  • a civil szervezetekkel történő egyeztetést,
  • a médiamenedzselési és – kapcsolati munkát,
  • rendezvényeket szervezünk,
  • végrehajtjuk a kommunikációs akciótervben rögzített feladatokat.

Online marketing

A világháló megnevezés magában foglalja mindazt, amiért az online marketing egyre szélesebb teret hódít. Rövid időn belül tudunk akár tömegeket elérni, így gyors és hatékony kommunikációt biztosíthatunk regionális, országos és nemzetközi szinten is. Az online marketing a közösségi oldalak térhódításával az egyik legköltséghatékonyabb kommunikációs eszközzé vált. Éppen ezért naprakészek vagyunk a legfrissebb változásokat és online trendeket illetően egyaránt. Stabil web-szakértői hátterünkkel így képesek vagyunk biztosítani, hogy megbízóink együtt fejlődjenek az üzleti világ által diktált igényekkel, az online-térben is.

Eszközkínálatunk:

  • Weboldal-tervezés, kivitelezés
  • Web analitika
  • Keresőoptimalizálás (SEO)
  • Bannerhirdetések
  • Link-kampányok
  • Facebook oldalak és kampányok
  • E-mailek és hírlevelek
  • Vírusmarketing